Sasha alias Shariffah Abdullah

Sha,our friendship is such a mess right? I miss you so much Sha. We're all married now.
You and I. Jiem.

But why? why this such disaster always came towards us.I am fucking tired!
Aku taktahu mau buat macam mana to fix us back to normal. I miss you! damn miss you.
rindu mahu mesej kau lama-lama. Tapi aku tahu,aku hanya perosak.perosak hubungan kita.
Hanya disebabkan masalah orang lain, kita dua terpaksa berjauh! damn I miss you. really and indeed!


I pray to God for a miracle, someday and somehow, to reunite us back.
I am truly sorry for not being a good friend to you.

Kadang-kadang aku memang cemburu tengok kau bahagia dengan kawan-kawan kau sekarang.
Tapi aku tak layak cemburukan itu!
sebab aku sendiri sudah tinggalkan kau.
Jauhkan diri dari kau juga.
tak pedulikan kau juga.
malah aku bukan lagi di antara orang pertama yang dengar masalah kau.
Aku tak layak Sha.
sebagaiman aku hidup di sini gembira dengan kawan aku yg lain.

TO BE HONEST,
you are different. JUST DIFFERENT than the others.


lihatlah berapa tahun kita berselisih faham.
I can't simply forget you just like that.
kau tetap masih melekat dalam benak fikiran dan jiwa aku.
IDK why.
Do u know why?
now come on and tell me.

I just want to talk to you just like the other days.
All the tears and happiness.

I miss you bestfriend.

Comments