pertama,aku bukan mau terus terus begini sebenarnya.
mengeluh & bersedih lagi-lagi.
  tapi,tiap kali aku tengok orang kiri kanan,- bercinta bertahun-tahun tp masih nampak sayang,romantik.gambar sama-sama.wishes,lunch,dinner,date & wayang.
sumpah aku CEMBURU.
 kenapa? sebabnya aku PEREMPUAN.
sebabnya aku perempuan,aku mahu ucapan ulang tahun kita yang ke2 sweet & ikhlas.
tapi...apa yang aku dapat? dar 1st october hingga 12 october aku pgg hp tunggu reminder berbunyi.
tapi kau? aku sengaja set reminder dalam hp kau.sebab?
  anniem cakap,jgn ego.klu dia x ingat,bg ingat.
aku tahu.aku masih ingat kau pernah ckp kau x ambil kisah pasal tarikh tarikh pnting ni semua.
mungkin satu hari nanti,kau akan lupa juga. tarikh lahir aku?tarikh annivessary kita?
    sedangkan aku?si bodoh yg selalu catat kenangan kita dalam diari aku.selalu.

Comments