sayonara !

 Hari esoklah dia.memang,kedip kedip tak rasa hari esok tiba sudah.


  Sedih tapi pergi kerana jihad.kerana Allah.kerana sayang.
Sayang sayang.sayang kan mau pergi tinggalkan semua orang yang kau sayang di sini.
Macam aku,aku fikir aku sudah lali.sepanjang 2 tahun jauh dengan family.tp entah mengapa kali ini,yang aku rasa cuma sedih.3 hari tidur golek sana golek sini.
  Memanglah!jauh bah tu giaa..siapa tida sedihkan?

Cinta cinta..egonya kau kan?tidak apa sayang..Mulanya,aku sudah kuat hati mau bagitau kau perkara ni.
Alasan alasan alasan.sibuk&tiada masa.Ya,ada masa.tengah malam siapa mau sms lg?aku mau tp kau?mesti sdh penatkan?mau dgr lg keluhan hati aku? tengah malam,mesti yg kau fikir cuma bantal.rehat.sedihlah.tipu kalau aku tidak sedih.
  -Malam tu..malam tu,k aku sedih.aku ndamau cerita lagi.hati aku sakit.
  -Malam esok lepas tu,k aku patah hati. "nda msj marah,org sibuk sini nda phm...ntala"
dan...aku pilih untuk senyapkan diri sebab aku ndamau berbalah lg dengan kau sayang.
cinta..cinta...tingginya egomu..So berbalik kpda hasrat,aku padam. biar. aku sabar. 
yang mampu aku buat, 'berserah pada jodoh'  plus, I put my trust on you&I love you.
cara terakhir untuk aku senangkan hati, ketawa&redha.

  cinta jaga diri k,syg doakan cinta dpt kptsan yg cmerlang utk degree cinta.






 so,berbekalkan hasrat family,dengan harapan untuk diri sendiri aku dapat kaut banyak ilmu&habiskan hafalan&pulang cepat.muehehe.

Comments

  1. sabar. pasti ada hikmah. jaga diri baik2 sana. if he was written to be yours, he'll be yours in the end. don't lose hope! :)

    ReplyDelete
  2. never lose hope ! hehe.thank you darling. kau pun.ada rezeki jumpa lagi. :)

    ReplyDelete

Post a Comment