Negative lagi si UPT.

Post entry nakal kali ni tapi semakin hari semakin menjadi-jadi naluri aku mau menjadi seorang ibu d sebabkan asal buka fesbuk ja,mesti ada orang tgh post kebahagiaan dorang pasal pregnancy.Yang aku ni pulak,ada ja lah tanda2 kunun-kunun mau prgnnt tp asal aku beli UPT, mesti negative. Kecuali ada sehari tu, aku ada prgram n then ptg msa plg lpas program,prut aku sakit mcam sakit senggugut dan aku rsa mcm mau terkucil. Lepas dr berubar kampung haritu,aku nda boleh sda tahan2 kencing. So suami kasi singgahla dkt Shell.
Msa dkt tandas,ada spotting dkt pa******* aku tu.aku takut jgak.smpai ja dkt kreta,aku trus pg tanya pacik Google yg kadang2 bkn boleh pakai 100 percent pn. Hahha. Aku bca blog2 orang.tu salah satu tanda awl jg..So mlm tu aku trus singgah guardian beli UPT. Mlm tu jgak aku trus check.Nampak btl la kan nda sabar-sabar punya org..pdahal,waktu plg best cek urine tu pagi2 masa baru bgn tidur..

Lepas cek mlm tu, keluar 1 line ja. Dgn prasaan hmpa,aku pn buang lah UPT tu dlm tong sampah dlm blik aku jgak.. kecewa la sbb tu kali ke3 sda aku beli.hahah
Keesokn harinya,aku gatal tgn pg ambi balik cassete upt tu n tgok balik.sekali tgok. Ada dua line keluar cuma yg satu tu pudar2.. so,sekali lg aku pg tnya uncle google. Dia ckp. Klu dpt result pudar-pudar, bagus cek lg sekali. So,aku beli lg lah.. dan test.. dan -Ve jga. Berhuhuhuhuhu lah aku dlm tandas tu.

Dlm hati,nda pa lah..rezeki lepas ni kali..yg pnting sabar usaha tawakkal dan doa.😂 wlupun ekceli rasa mau nangis pn ada.

Mula-mula slu sblm kawin,lost jga mlut ni ckp..nnt bila sda kawin dgn Abg A,ndamau ada bby dlu sbb mau kenal2 dlu hati budi masing-masing,mau bercintan cibtun dlu. Sekalinya sda kawin, hati ni berkobar-kobar ja mau dptkan baby. Aummmmmm. Hhhaha

UPT oohhUPT.. bagilah aku chance utk nampak dua line lepas ni.  Hahahhaha

Comments