#Al-fatihah,Pap.

#Al-fatihah.

  Sejak akhir-akhir ini,aku selalu bermimpikan tentang arwah, entah mengapa hatiku begitu rindu pada arwah, sungguh-sungguh. terkadang aku berpura-pura kuat mengukir senyuman di hadapan orang rumah bila mereka imbas kembali kenagan pahit manis kami dengan arwah tapi dalam sudut hati aku yang paling dalam, ya Allah!kalau boleh aku meraung,sudah aku lepaskan semua duka yang terpendam dalam hati ini! apakan daya,aku terpaksa berpura-pura melayani cerita sahaja. Jikalau boleh berjumpa dengan arwah dalam mimpi pun sudah ckup untuk aku melepaskan rindu yang terbuku, Tapi siapa tahu. Semuanya hanya dengan izin Allah s.w.t.

  Sungguh aku selalu berdoa agar Allah selalu titipkan salam rindu aku buat arwah dan terimalah segala amal ibadah arwah sepanjang arwah bernafas di atas muka bumi Allah ini, Terlalu cepat masa berlalu, Walaupun aku terpaksa mengulang-ulangi cerita bagaimana kami ditinggalkan arwah hari itu pun,aku tetap tidak jemu, tidak jemu untuk mengingati wajah terakhir semasa arwah masih hidup. Sungguh aku lemah untuk menanggung derita ini!

aku

cuma

rindukan

papi aku!

sangat-sangat!








I miss you,Dad. See you soon.

Comments