TTC 2

Usaha haritu,kurang berjaya sebab miss P aku akhirnya keluar tepat pada masanya. huarghhhh..aku betul-betul nangis time tu sebab awal-awal lg aku sudah cakap dengan Abg A,klu aku period bulan tu,aku nangis sebab terlalu mengharap. tulah masalahnya. hahaha.
aku ingatkan mau lupakan ja. sekalinya jumpa page LAZZ susu kambing ni dekat FB. aku pun bukalah album gallery dorang terus jumpa set iktihar hamil. direct aku mesej org yg jual susu LAZZ ni dekat Tawau.Malam tu jugak aku pegi kedai dorang. hahha. pulang rumah aku terus bagitau Abg A.

"Paksu,tadi Mairah beli susu"
dia kata,
"Belilah klu untuk keperluan Mairah.Nda perlu mnta izin abg pun..nda pa pa."
"tapi....susu ni sebenarnya........"
terus dia potong cakap aku.
"Abg tauuuu....mudah2anlah ada rezeki Allah bagi...yang penting kita usaha."

hahhaha. aku ekceli dak makan kambing. TTC pnya pasal,aku telan jak. tp Alhamdulillah masuk jugak dekat tekak ni.tapi aku tmbh milo sikit lah.. hahaha. lepas  2 3 hari tu,tekak ni ok sudah. rasa sedappp jak masuk minum masa sahur tu. Kelebihan dia,betul-betul bikin tahan lapar sampai sungkai.nda bedisko ni perut time siang-siang. hahaha. inshaaAllah...ada rezeki,,adalah tu kan...
yg penting,nda berhenti usaha. hihihih

Comments