TTC 3 via Megs (UPT faded line/UPT tersangat kabur)


Haritu pasal UPT yang kabur tu, gigih aku gambar tapi mmg x jelas lah kan tu line klu nmpk dlm gmbr. So, alternatif lain, aku editlah gambar tu sebab aku mau sharing juga dekat sini. :D
  aku taktaulah entry ni buat aku sebak atau apa. biasa-biasa ja kot. amboih kau megs. tak pa. sekarang ni aku lagi tengah tunggu cik P ni keluar. 8 hari lagi tapi macam biasa lah. harap-harap engko tak keluar. haha



nampak kan line tu? memang kabur gila tp still boleh nampak. aku malar tanya asben aku "nmpk berapa line sebenarnya? dua ka satu?" lepas tu dia cakaplah dua. aku tak puas hati,aku cakap lagi , "ka....abg saja mau sedapkan hati saya ni? cakaplah betul2." haahha.. mengencang bah kan.. jahat betul aku ni. tp, asben aku cakap, "bukan rezeki.x apa...bnyk masa lg kita boleh usaha." <---ayat biasa dia cakap dengan aku bila aku start rasa down down sikit. heheheheh.


haa...yg ni UPT utk next day after gambar yg pertama tu, dua2 ni aku check utk first urine aku. memang dua line. huhuhuhuhu. lpas aku cek ni, jam 6 pagi tu la terus kluar darah period... hahhaha.. keciwa tak keciwa? org yg gigih ber ttc ja faham hati dan perasaan aku ni. hahaha.
  Sekarang ni,aku rajin meng-google pasal UPT kabur ni. Mungkinlah.....salah satu sebab aku jadi gini,sebab rahim tak brapa kuat. taktaulah pulak kan.... ni baca pengalaman orang jak. tp, dapat dua line walaupun period lpas tu, aku happy jugak. sebab.... selama ni x pernah dapat Dua line biarpun samar-samar. jadi,masa tu memang TER-OVER EXCITED. hahahaa..


1 tahun 2 bulan 1 minggu 3 hari dah aku jadi Bini orang. perangai masih macam budak-budak lagi. hahhaa dan still belom ada rezeki anak untuk aku,rezeki cucu untuk mentua aku <---yg ni buat aku sedih sikit...eh..sedih banyak....sedih dan takut...dan seram... hahhaha hmmmmmmmmmmmm...

Rezeki Allah itu PASTI.

Comments