third month of 1st trimester.

hai hai hai. I am  2 month now. eksaited sgt ni mau memboyot. haha! comel okay tgok prmpuan mgndung dgn perut boyot2 tu. tp dalam2 eksaited aku tu, brapa minggu ni aku nda terlepas dr mengalami

1.morning sickness.
2.mual-mual.
3.muntah.
 tp Alhamdulillah sebabnya alahan aku ndalah teruk sgt pon mcm kakak aku tu. haha. sorry kak as3.klu kakak aku alahan dlm 3 bulan jugaklah dia beperap dlm bilik. mandi,keluarlah.xkan mandi dlm blik. haha. hatta makan sekalipun dia mkn dlm bilik sbb nda thn bau masakan.

  aku pulak, bulan pertama, kemain lg craving itu ini. makan yg sodap2. sekali start masuk bulan ke dua.. start dahh dia... terbaring2 dkt ruang tamu. badan lemas seharian. nda dpt turun kelas. yg nda bestnya, aku nda dpt masak sudah. nda bolh cium bau masakan lagi-lagi yg begoreng. terutamanya sosej goreng mmg aku muntah klu hidu tu. smpai abg asben pun terpaksa buat bekal dia sendiri utk pegi keja. in shaa Allah nda lama gini. harap2 lpas trimester pertama ni, aku nda mabuk sda.

  craving aku tu macam2 jugaklah. baru2 ni teringin makan rambutan tp musim rambutan belum lg. haha. ada pun, nd byk yg jual. mahal pulak tu. sudahlah mahal. buruk pulak tu. betul2 la tu penjual. taruk betul. nasib baik mentua jmpa jg rambutan. haha. ptg nnt baru pg rumah mentua ambi rambutan. haha. ni bkn aku yg mau ok. baby yg mau. ahahha. ndak bah.

  cepat2lah boyot. haha. tasabar sudah ni mau beli baju baby. hehehehhehehe !



Comments